Main Pages

Saturday, May 28, 2011

Laknatullah ' Makcik Hajjah Sitt ' Masih Aktif Twitter

Salam hormat dari K.A..................

Blog K.A kali ni menyelar tindakan pemilik akaun laman sosial Twitter iaitu ' Makcik Hajjah Sitt '. Laknatullah ni juga masih aktif tweets dan yang paling malang ada juga pengikut2nya iaitu lebih kurang 246 orang....

Jelas makhluk ni menghina Islam


Kata2 yang keji mengutuk Allah dan Rasul

Jelas bagi K.A pemilik akuan ni memang laknatullah akibat tindak- tanduknya menulis kata2 yang kesat menghina islam,mengutuk Allah S.W.T dan Rasulullah S.A.W ...
K.A berharap ada tindakan daripada pihak berkuasa menangkap dan menghalang atau 'block'  pemilik akaun laman sosial yang jijik ini. Hal macam ni mesti di ambil tindakan yang drastik kerana ia boleh mengelirukan umat islam dan menyebabkan seseorang itu terpesong dari ajaran islam yang sebenar..

p/s - Laman Facebook pun ada juga laknatullah ni TAPI rasanya dah di banned or 'block' kot ..Memang sah2 laknatullah ni masuk neraka la kalau dia masih tak bertaubat.K.A tak tahu apa motif sebenar makhluk yang jahil ni..dunia2..Aftagfirullahalazim....

12 comments:

aiex sepet said...

orang cam ni..semakin dilayan,semakin menjadi2..ade la tu pihak2 yg saje,nak tengok kebodohan2 orang2 islam yg lain dengan komen2 balas tuh.

.m y z. said...

dahsyatnya. azab Allah sentiasa menanti.

Haruuta Chan said...

Maaf balas komen nih bahasa yg kasar kot XD :

diaorang nih tade keja ke nak menghina agama orang lain, jaga agama sendiri tak boleh ke ==" Tahu ah agama islam nih hebat :D

Khairul Anuar ( K.A ) said...

xkasar aih

anayue said...

tak baik arr org tu..pehal lak dok hina agama kita,Islam.. yg peliknya..ada ramai lak tu follower dia..

Khairul Anuar ( K.A ) said...

@anayue..itu la pasai....

Zaza said...

huhuhu....teruknyaa...

cantekk said...

Nauzubillah

akoo said...

astaghfirullahal'azim..smoge die dberi hidayah

ninest123 said...

jordan shoes, prada outlet, christian louboutin outlet, nike free, sac longchamp, longchamp, louboutin outlet, cheap oakley sunglasses, nike free, longchamp outlet, ugg boots, kate spade outlet, polo ralph lauren outlet, burberry, michael kors, gucci outlet, louboutin, oakley sunglasses, uggs on sale, nike outlet, polo ralph lauren outlet, ralph lauren pas cher, replica watches, louboutin pas cher, air max, nike roshe run, tory burch outlet, prada handbags, tiffany jewelry, oakley sunglasses, oakley sunglasses, ugg boots, louis vuitton outlet, louis vuitton, ray ban sunglasses, tiffany and co, longchamp outlet, nike air max, louis vuitton outlet, oakley sunglasses, air jordan pas cher, longchamp pas cher, louis vuitton, replica watches, ray ban sunglasses, louboutin shoes, nike air max, chanel handbags, louis vuitton, ray ban sunglasses

ninest123 said...

iphone cases, valentino shoes, north face outlet, converse outlet, vans, abercrombie and fitch, reebok shoes, herve leger, beats by dre, ray ban, nike trainers, lululemon, longchamp, louboutin, soccer jerseys, babyliss, insanity workout, wedding dresses, birkin bag, nike roshe, gucci, chi flat iron, nike air max, bottega veneta, mac cosmetics, hollister, nike air max, lancel, instyler, p90x workout, ralph lauren, nfl jerseys, asics running shoes, vans shoes, mcm handbags, north face outlet, mont blanc, jimmy choo shoes, hollister, hollister, oakley, timberland boots, soccer shoes, new balance, celine handbags, ferragamo shoes, converse, baseball bats, nike huarache, ghd

ninest123 said...

bottes ugg, canada goose, canada goose, toms shoes, ugg pas cher, pandora jewelry, ugg,uggs,uggs canada, montre pas cher, coach outlet, moncler, supra shoes, hollister, swarovski, moncler, replica watches, pandora jewelry, louis vuitton, juicy couture outlet, wedding dresses, moncler, links of london, canada goose, juicy couture outlet, louis vuitton, moncler, karen millen, pandora charms, moncler, ugg boots uk, swarovski crystal, pandora charms, ugg,ugg australia,ugg italia, louis vuitton, moncler, louis vuitton, canada goose outlet, thomas sabo, canada goose outlet, moncler, sac louis vuitton pas cher, doudoune canada goose, moncler outlet, marc jacobs, canada goose, canada goose uk