Main Pages

Friday, March 18, 2011

CARA JAWAB TELEFON

MEsti kalian2 semua nk taw kan mcm mana nk jawab tpon kalau anda sendiri yang akan menjawabnya.Kat bawah ni aku senaraikan Cara2nya....

Soalan: haloo, may i speak to ina please?
Jawapan: maap.sini bukan balai polis.

Soalan: haloo, siapa disana?
Jawapan: ntah. saya kat sini,mane le saya tau sape kat sane..

Soalan: haloo, boleh saya bercakap ngan bapak awak?
Jawapan: nak cakap cakap je ler. buat ape tanye saya.



Soalan: haloo, boleh sambungkan ke nombor 323?
Jawapan: maap cik,nombor tak boleh disambung,hanye boleh dicampur.


Soalan: haloo, mak ade rumah?
Jawapan: mak takde rumah.bapak ade pasal rumah ni bapak yang beli.



Soalan: haloo ina, buat ape tu?
Jawapan: kan ke saya tengah bercakap ngan awak kat tepon ni..

Soalan: boleh saya bercakap ngan siti?
Jawapan: maap.nombor yang anda dail tidak mahu memberikan perkhidmatannye... time kacih.

Soalan: haloo, tolong panggilkan samad. saya nak bercakap dengannye.
Jawapan: sila panggil sendiri.saya sibuk.maap

Soalan: halloo... ...
Jawapan: haloo. pusat sakit mental disini. anda ingin mendaftar?

Soalan: haloo, saya nak tumpang bertanya...
Jawapan: maap. ini bukan kaunter pertanyaan.

Soalan: haloo, betul ke ini nombor 3234412?
Jawapan: sila dail sekali lagi. kalau saya masih menjawab betul le
tu.


Soalan: assalammualaikum...
Jawapan: waalaikummussalam..

(tupp!..terus letak tepon.salam kitewajib jawab

9 comments:

cikgu ct said...

adoi kelakar... itulah sbnrnya yg selalu kita ckpkan? huhu tp x penahlah terkena lg.

Atiey said...

hehee kelakor sampai nampak gusi mummy..auwwww

Manja (let it be my sweet name) said...

haha

Khairul Anuar ( K.A ) said...

haha..selalu2 la wat cmni....

Mr Strider said...

haha..stylo!!!..tapi yang last tu memang ade satu jawapan jer..hehe :)

Regards,
-Strider-

Khairul Anuar ( K.A ) said...

@strider - yang last tu pasti jawapannya...tiada keraguan..huhu

InGkLate said...

klu praktis ni.. ade object terbang tetiba...keke

wozeurey said...

Great writing! I want you to follow up to this topic!?!

cheap clomid

Khairul Anuar ( K.A ) said...

@ingklate...kalau kat ofis slalu wat cmni silap2 bos fly objek kat kita...huwaaaaaa....