Main Pages

Friday, April 15, 2011

Urgent ! Suspek Di Kehendaki....

Salam dari K.A

Okey...hari ni aku nak buat At10tion sikit tentang suspek yang dikehendaki berikutan diorang ni didapati bersalah dalam menerbit,memiliki,mengedar dan mempertontonkan video lucah kepada umum.

Eskay,Rahim,Shuib di kehendaki!
Pihak polis ternyata gagal dalam menangkap ketiga-tiga 'Datuk T' ni kerana dipercayai di beri imuniti oleh pihak-pihak tertentu dalam menghalalkan semua kerja haram mereka ini.

Sebelum ini pihak polis hanya mengambil keterangan ketiga-tiga suspek ini dan tiada sebarang tangkapan ke atasnya.Oleh yang demikian, orang ramai boleh menangkap suspek ini jika terjumpa di mana2. Jika anda terjumpa diorang ni.jangan lupa pula bagi ' flying kick ' sekali...huhu...Harap maklum, kesulitan amat dikesali dan menyusahkan

p/s - Jika suspek ini masih terlepas dari tangkapan dan hukuman, tidak mustahil jenayah di Malaysia akan jadi lebih dasyat lagi di masa hadapan.

9 comments:

ayu said...

ngeee... k.a je la tngkap sendri.. :p

Khairul Anuar ( K.A ) said...

@ayu...xjumpa lagi..tunggu diorang jengok k.a kat rumah baru la k.a tgkap...huhu

Flow Cahaya Jannah said...

alamak! cam menakutkan je~ wuhuhuhu...

umUMRA said...

macam2 zaman skang ni..adehh

Khairul Anuar ( K.A ) said...

zaman skrg..orang yg buat jahat xtakot(sebab dibela)..orang yg baik pula jd takot..terbalik...

Anonymous said...

sume kerajaan hang nk cerca.. ckup2 la.. ne ade yg prfect.. kite x taw spe slah spe btul.. so, wat biase2 je.. dun 2 be fanatik k..

Khairul Anuar ( K.A ) said...

haha.relax sude.statement di atas ni mcm memmber2 aku ja...nasib bek anonymous...

fendy said...

ni salah satu jenayah yang dihalalkan kat malaysia.
ops!silap,bukan malaysia,tetapi kerajaan malaysia. :p

Khairul Anuar ( K.A ) said...

@fendy..kerajaan najib!