Main Pages

Tuesday, April 12, 2011

Aku Menanti Kamu 'Everyday'

Salam semua...

Urm tiba2 je aku nk post tajuk ni kat korang...Sebab ape ek?..Actually ada asasnya aku post tajuk ni kerana ia ada kaitan aku dengan someone..Eh2 siapa tu?..Shhh..rahsia...Aku tak boleh gtaw kt korang..nanti boleh jadi gosip pula.huhu...Biar la aku pendam sorang2 aku k..

Tajuk post di atas ni aku curik2 daripada bait-bait lirik lagu Pulangalah nyanyian Awi Rafael. Lagu ni sebenarnya telah dishare oleh someone di dalam akaun FB aku..Eh2 adakah someone ni ada kena mengena ngn aku pasal lagu ni? Pasal ni korang tak payah ambik tahu la..huhu..Mula2 aku dengar biasa je, maklum lah tak pernah dengar langsung..tapi bila aku dengar banyak2 kali dan hayati lirik2nya aku dah rasa macam ada kena mengena antara aku ngan dia walaupun aku belum berjumpa lagi dengan si Dia.Biasa la kenal2 macam tu je...Perasaan sebegini tidak akan hadir tanpa ada sebab yang munasabah..Rasa pelik la pula....Maybe aku bertepuk sebelah tangan dengan si Dia ni kowt....

Yang paling aku suka kat chorus lirik lagu ...Aku terasa sangat2 ...

"Aku menanti kamu everyday,
  Aku menunggu dari Monday Tuesday Wednesday Thursday "


..Thank you very much kerana awak kongsikan lagu ini..




Klik butang Play untuk jengok video lagu Pulanglah-Awi Rafael

Klik SINI untuk muat turun lagi ini

16 comments:

blOodybLoOd said...
This comment has been removed by the author.
Khairul Anuar ( K.A ) said...

sape mkn cili dia yg terasa...

fendy said...

best gak lagu ni.
layan je. :D

Khairul Anuar ( K.A ) said...

taw xpe...sedih..huwaaaaaaaaaa

cik payung umbrella said...

i.allah penantian kamu berbaloi.. bila kita buat 1 bnda sungguh dn dengan niat yg baik.. last2 kita akn dpt haisl... okey!

cik payung umbrella said...

i.allah penantian kamu berbaloi.. bila kita buat 1 bnda sungguh dn dengan niat yg baik.. last2 kita akn dpt haisl... okey!

cik payung umbrella said...
This comment has been removed by the author.
Khairul Anuar ( K.A ) said...

buknya cik payung komen

zety said...

wahlaa.... sedap gak eh lagu ni. bolehla..... dan lirik dia tu agak sweet gak. >.<

ok, back to serious, buat apa2 kena ikhlas. if u ada perasaan kat dia, niat ikhlas. even tak berbalas. kalo betul2 ikhlas, awak takkan rasa sedih. malah bahagia.

p/s : dekat2 perlis? mana. kedah?

Khairul Anuar ( K.A ) said...

kedah mari..huwaaaaaaa..nk nangis...terlebey sude...

SwordLovera said...

rasa romantik giler plak tgk lirik dia..hahaks!

Khairul Anuar ( K.A ) said...

liriknya ada maksud tersndiri..thanx byk2 someone yg share lagu ni..sayang ketat2 kat Dia...huwaaaaaaaaaa

aEn shAhirA said...

like ini lagu :)

Khairul Anuar ( K.A ) said...

i like orang yg share lagu ni....

ayu said...

i like org yg sudi mndengar lagu ni ^_^

yanmaneee said...

converse outlet
goyard handbags
nfl jerseys
air max 270
vapormax
nike vapormax
supreme
jordan retro
nike air max 95
coach outlet