Main Pages

Thursday, April 7, 2011

Dapat Penghargaan Dari Blogger

Salam semua..

Hari ni aku agak berbesar hati kerana blog aku di beri penghargaan oleh Blogger BAKPO GITU di sebabkan kerana aku menjadi follower yang ke-1000 bagi blog nya...Ingatkan awek yang bagi penghargaan,rupa2 nya kaum Adam mcm aku juga..urm hadiah nye xde ke..huhu..whatever la....

Dari apa yang aku tahu pemilik blog ni berasal dari Kelate..urm memang sah2 orang kelate.tengok nama blog pun dah tahu kan..Trima kasih byk2 kat mu kerana sambil2 mu bagi penghargaan, mu secara tidak langsung telah mempromote kan K.A BLOG makin bertambah la follower aku....Sekali lagi kepada empunya blog berkenaan iaitu APIK PEHE  tahniah diucapkan kerana target anda untuk mencapai follower yang ke 1000 lebih telah berjaya....


K.A BLOG yang di beri penghargaan


Ni layout header Blog BAKPO GITU

Kalau korang nak jengok2 penghargaan dia pasal K.A BLOG  & hendak follower bro punya blog BAKPO GITU  klik la disini

Thanks Bro..U r frenz


9 comments:

apik pehe said...

hahaha..laju dia wat entri..
mekasih2..
apik x dapat bagi paper sbb duit dihujung tanduk skang ni..

xper2..nanti kalo dapat..
apik akkn promote balik follower 100,500,1000..hehe..

mekasih tau..semua blogger adalah kawan apik..hehe

NURUL NADIAH MAMAT said...

K.A:
apik kedekut...ahaha......
blog dia best sebab de lidi...

Khairul Anuar ( K.A ) said...

@nurul..haha dia memag kdkut pn..apik lawak ja noh..tq

NURUL NADIAH MAMAT said...

ahaha...kesian kat apik.....kuang3....

Khairul Anuar ( K.A ) said...

jgn2 t jadi fitnh mcm mana Anwar Ibrahim kena fitnah...huhu

NURUL NADIAH MAMAT said...

haha......just kidding...

umUMRA said...

tahniah...^_^

Khairul Anuar ( K.A ) said...

tq.......

SITOT said...

abg apik baik :)

tahniah :) hehe..